Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Αν ήμουν αόρατος...


Αν ήμουν αόρατος (-η)



Αν ήμουν αόρατος, θα έμπαινα κρυφά σε χριστουγεννιάτικα μαγαζιά, θα έπαιρνα τα στολίδια τους και θα στόλιζα όλα τα έλατα του κόσμου. Έτσι όλος ο κόσμος θα περνούσε ευτυχισμένα Χριστούγεννα.
Δημήτρης Φρ.

 Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα στα παιδιά που έχουν ανάγκη και θα τα βοηθούσα.
Βασιλική Φ.

Αν ήμουν αόρατος θα έκανα φάρσες σε όλους τους πολιτικούς. Θα έμπαινα στο Πλαίσιο και θα έπαιζα όλα τα βιντεοπαιχνίδια σε μια νύχτα. Θα λήστευα όλες τις εταιρείες αναψυκτικών και θα έδινα τα χρήματα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις.
Σπύρος Α.

 Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα στα σούπερ μάρκετ θα έπαιρνα φαγητό και θα έφευγα χωρίς να πληρώσω ούτε ένα λεπτό. Βέβαια, αυτό το φαγητό θα πήγαινε σε καλό σκοπό, για να φάνε οι φτωχοί όλου του κόσμου ένα ωραίο γεύμα.
Μαρία Ζ.

Αν ήμουν αόρατος θα πήγαινα στα σπίτια και θα έβαζα κάτω από όλα τα χριστουγεννιάτικα δέντρα πολλά χριστουγεννιάτικα δώρα.
Νίκος Ά.


Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα σε συναυλίες διάσημων τραγουδιστών, θα έκανα κρουαζιέρες με καράβια και θα έβλεπα καινούριες ταινίες στο Village Cinemas δωρεάν. Τέλος θα έμπαινα στο Allou Fun Park χωρίς να χρειάζομαι βραχιολάκι ή κάρτα.
Αναστασία Σ.

Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα στις μεγαλύτερες τάξεις για να μάθω περισσότερα πράγματα. Επίσης αν ήμουν αόρατη θα τρόμαζα τους περισσότερους δασκάλους για να μην έχουμε μάθημα και τέλος θα πήγαινα με τους γονείς μου κινηματογράφο χωρίς κανείς να μας βλέπει.
Ζωή Τζ.

Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα παντού να δω τι γίνεται στον κόσμο. Επίσης θα πήγαινα να δω τι κάνουν οι γονείς μου όταν λείπω υποτίθεται.
Μάξιμος Σ.

Αν ήμουν αόρατη θα πήγαινα θα έκανα κάτι που δεν είχα κάνει έως τώρα. Πρώτα απ’ όλα θα διασκέδαζα λιγάκι αλλά θα μπορούσα να κάνω και κάτι καλό. Θα έδινα αγάπη με κάποιο τρόπο στους ηλικιωμένους ανθρώπους, κυρίως στον παππού και τη γιαγιά μου που με χρειάζονται . Κι όταν είμαι ορατή μπορώ να το κάνω αλλά αόρατη θα έδινα λίγο νόημα στη σκέψη και στην πράξη μου.
Ποτούλα Μ. 




Θα μου άρεσε πολύ να ήμουν αόρατος, επειδή θα έπαιζα ποδόσφαιρο, και τα παιδιά της άλλης τάξης θα φοβούνταν να με πλησιάσουν κι έτσι θα έβαζα πολλά γκολ. Το σίγουρο είναι πως θα τρόμαζαν και τα παιδιά της τάξης μου, αλλά αν γινόταν αυτό για μια μέρα, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα.
Με το να είναι κάποιος αόρατος μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα, δηλαδή να αρχίσει να βαράει κάποιον κι ο άλλος να προσπαθεί να αμυνθεί, αλλά δεν τα καταφέρνει, να κλέψει πράγματα όπως λεφτά ή κοσμήματα, μπορεί και τρόφιμα. Αυτά είναι τα κακά πράγματα.
Τα καλά είναι ότι μπορεί να πηγαίνει όπου θέλει χωρίς να τον βλέπουν ή να κάνει καλά πράγματα και να διορθώσει τα λάθη που είχε κάνει πριν.
                                                                                 Βασίλης Ηλ.

                                                     
Αν ήμουν αόρατος θα έκανα πάρα πολλές φάρσες. Όπως: θα μπορούσα να κάνω τους ανθρώπους να νομίζουν ότι τους ρωτάει την ώρα ένα φάντασμα, ή ότι έχει στοιχειώσει το σπίτι τους. Επίσης μπορώ να ζητάω χαρτομάντιλο και να μη με βλέπουν οι άλλοι
                                                                                               Θοδωρής Πρ.


               
Αν ήμουν αόρατη, θα φρόντιζα να κερδίζω πάντα στο κρυφτό!!! Ωωω, απλώς αστειεύομαι! Αν είχα μία τέτοια δύναμη θα τη χρησιμοποιούσα για καλό, όχι για σκανταλιές. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να βοηθήσω τον οποιονδήποτε. Από μια γάτα που θα κατεβάσω από ένα δέντρο, μέχρι την τρικλοποδιά που θα βάλω στον ληστή που θα κλέψει το τσαντάκι της γειτόνισσας.
Το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να ταξιδέψω στην Ελλάδα και να πάω όπου με έχουν ανάγκη. Αλλά δεν θα έμενα για πάντα έτσι. Μετά από λίγο καιρό θα γύριζα στην αρχική «ορατή» μου μορφή, γιατί δεν είναι ωραίο απλώς να παρακολουθείς τους ανθρώπους χωρίς να σε βλέπουν να εκφράζεις τα συναισθήματά σου προς αυτούς.
                                                                             Άρτεμις Ν.

                                                  
Αν ήμουν αόρατος θα έκανα τα πάντα. Θα πήγαινα στο γήπεδο και δεν θα με έβλεπε κανείς. Θα περνούσα απαρατήρητος δίπλα από κάθε άνθρωπο και θα έκανα ότι ήθελα μέσα στην πόλη. Θα βοηθούσα ανθρώπους να περάσουν τις λεωφόρους και βεβαίως το να είσαι αόρατος είναι σούπερ δύναμη. Θα μπορούσα να γίνομαι ορατός και πάλι αόρατος και όλοι οι φίλοι μου θα με ζήλευαν. Στην ερώτησή τους πως τα καταφέρνω, θα τους έλεγα πως έχω χάρισμα κληρονομικό. Πραγματικά πολύ αστείο θα ήταν!
                                                                            Σπύρος Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας