Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Εκλογές στην... κουζίνα!


  
 
Σε μια κουζίνα, στον δεύτερο όροφο μιας πολυκατοικίας, τα κουζινικά έκαναν μια πολύ σοβαρή συζήτηση. Έκαναν εκλογές για τον πρωθυπουργό … της κουζίνας.
   Υποψήφιοι ήταν η χύτρα ταχύτητας, η κατσαρόλα και το τηγάνι.
    Πρώτη απ’ όλους μίλησε η χύτρα: «Αγαπητά μου κουζινικά, ως υποψήφια κουζινοπρωθυπουργός  θέλω να ξέρετε γιατί είμαι το καλύτερο κουζινικό σκεύος. Πρώτα απ’ όλα κάνω τα φαγητά πολύ γρήγορα και δεύτερον τα κάνω  παρά πολύ νόστιμα. Άμα θέλετε ρωτήστε και τα ίδια.(Άμα τα βρείτε ποτέ.)»
    Ήρθε κι η σειρά της κατσαρόλας:  «Γεια σας καλοί μου  κουζινοπολίτες. Είμαι η Κατσαρόλα και ως υποψήφια πρωθυπουργός θα δείτε γιατί είμαι το καλύτερο κουζινικό σκεύος. Γιατί παρόλο που μου παίρνει χρόνο να τα μαγειρέψω, φτιάχνω τα ΠΙΟ νόστιμα φαγητά εδώ και αιώνες!»
  


Τέλος ήρθε η σειρά του τηγανιού:«Γεια σας φίλοι! Είμαι το τηγάνι και όπως όλοι έχετε καταλάβει είμαι κι εγώ υποψήφιος. Ψηφίστε με! Εγώ είμαι το καλύτερο σκεύος της κουζίνας για 2 λόγους. Πρώτον, κάνω τα καλύτερα φαγητά γιατί όλοι ξέρουν ότι τα τηγανιτά είναι τα καλύτερα. Και το σημαντικότερο: άμα έρθει εδώ μέσα κλέφτης του κάνω ένα BANG! και είναι αναίσθητος στο πάτωμα. Άρα νοστιμιά και... ασφάλεια μαζί!!!»

 Και όπως καταλάβατε ΚΟΥΖΙΝΟΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ έγινε το τηγάνι...

Ορέστης Αργ. (Στ')

2 σχόλια:

vassilikif είπε...

polu oraia

Oresarg είπε...

Παρακαλώ μην γράφετε στα greeklish!!!

Συνολικές προβολές σελίδας