Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Το πολυτιμότερο δώρο.

(Στ' Δημοτικού)

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σου το πολυτιμότερο δώρο που θα μπορούσαν να σου προσφέρουν (ή να προσφέρεις εσύ σε κάποιον άλλο);

Κατά τη γνώμη μου το πολυτιμότερο δώρο που μπορεί να σου προσφέρει κανείς είναι η ίδια του η αγάπη, επειδή η αγάπη είναι ανεκτίμητη.
Ορέστης Α.


Κατά τη γνώμη μου, το πολυτιμότερο δώρο είναι η αγάπη, επειδή χωρίς αυτή, ο κόσμος θα ήταν λυπημένος και κατσουφιασμένος. Η αγάπη φέρνει στον κόσμο τη χαρά, τη φιλία και το ενδιαφέρον για  το συνάνθρωπο. Μόνο με την αγάπη μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον.
Δημήτρης Φρ.

Κατά τη γνώμη μου το πολυτιμότερο δώρο που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν είναι στοργή, αγάπη και φροντίδα.
Μανώλης Γ.

Ο καθένας μπορεί να δώσει ένα δώρο στους άλλους με τα χρήματα, αλλά εγώ πιστεύω ότι το πιο πολύτιμο δώρο για τον άνθρωπο είναι η αγάπη! Γιατί χωρίς αγάπη δεν μπορεί να ζήσει κανείς. Αν τα παιδιά δεν έχουν αγάπη από τους γονείς δεν μπορούν να ζήσουν…


Το πολυτιμότερο δώρο για μένα είναι η αγάπη. Με την αγάπη όλα είναι δυνατά…
Γιώργος Φ.

Κατά τη γνώμη μου το πολυτιμότερο δώρο που μου προσφέρουν και θα ήθελα να προσφέρω κι εγώ είναι η αγάπη που παίρνω από τους γονείς μου. Θα ήθελα κι εγώ να προσφέρω αγάπη στους άλλους γιατί η αγάπη είναι καλύτερη από όλα τα παιχνίδια του κόσμου και γιατί η αγάπη όλα τα νικάει…
Ζωή Τζ.

Κατά τη γνώμη μου το πολυτιμότερο δώρο που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν είναι ένα μείγμα αγάπης, σεβασμού και φιλίας. Το θεωρώ πολύτιμο αυτό, γιατί κάθε άνθρωπος προσπαθεί ο καθένας απ’ τη μεριά του να προσφέρει κάτι στο συνάνθρωπό του ακόμα και αν δεν έχει την οικονομική δυνατότητα.
Χριστίνα Γκ.

Κατά τη γνώμη μου τα πολυτιμότερα δώρα είναι η υγεία, η ειρήνη, η αγάπη και η φιλία.
Έλενα Οικ.


Κατά τη γνώμη μου το πολυτιμότερο δώρο που θα μπορούσαν να μου προσφέρουν οι άλλοι είναι αγάπη, κατανόηση και ζεστασιά. Να ξέρεις πως η μαμά και ο μπαμπάς θα σε φροντίζουν για πάντα το ίδιο ακόμη κι αν έχεις αδέρφια που σου σπάνε τα νεύρα ξέρεις ότι σε αγαπάνε όλοι οι συγγενείς σου όλοι όσοι σε γνωρίζουν καλά και ξέρουν το χαρακτήρα σου αν είσαι καλός ή κακός ότι και να είσαι θα σε αγαπάνε για πολύ καιρό κι εσύ θα τους αγαπάς πολύ!
Ποτούλα Μ.


Το πολυτιμότερο δώρο που θα μπορούσα να προσφέρω σε κάποιον  είναι ένα μηχάνημα. Όχι ένα απλό μηχάνημα. Θα μπορούσε να κάνει έναν άνθρωπο ευτυχισμένο, χαρούμενο, που να μην τσακώνεται με τους άλλους.  
                                                                          Ελένη Στ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας